موارد غیر مستقیم و موثر در تداوم شیردهی 1/بارداری ناخواسته

موارد غیر مستقیم و موثر در تداوم شیردهی 1/بارداری ناخواسته

فهرست مطالب

1 / بارداری های ناخواسته

یکی از مهم ترین موارد غیر مستقیم و موثر در آغاز و تداوم شیردهی بارداری های ناخواسته است

دوستان خوب مادر سبز

 بهتر است بدانید بسیاری از روش هایی که برای کنترل بارداری وجود دارد ، به شما عزیزان خصوصاً زوج‌های جوان این فرصت و در واقع این حق انتخاب را می دهد که برای زمان بچه دار شدن تان برنامه ریزی کنید .

 خوبه که بدانید در دنیای امروز که مدیریت حرف اول را می‌زند …..

از مدیریت زمان ، پول ، انرژی و منابع گرفته تا مدیریت احساسات و عواطف و نهایتاً ، رسیدن به آنجایی که واقعاً به این باور برسید که دیگه وقتش رسیده که میخواهید  بچه‌دار بشوید.

مهمترین نصیحت مادر سبز را می‌خواهیم امروز آویزه گوش تان کنید …

و آن اینکه باور نجات کشتی غرق شده زندگیتان به دستان کوچولوی بی‌گناه ، تازه وارد و از همه جا بی خبر را از ذهنتون به دور بیاندازید…




درسته با آمدنش جوانه های مهر و محبت در باغچه زندگیتان خواهد رویید ، ولی یادتون باشه این کوچولو ، هرگز نخواهد توانست به تنهایی عزت نفس و امنیت را برای مادر و پدرش به هدیه بیاورد و این را بدانید ،همسرانی که نیازهای عاطفی شان به ثبات رسیده و از قبل تامین شده باشد ، به مراتب می‌توانند والدین بهتری برای نوزادشان باشند و همچنین موفقیت در شیردهی در این زوج ها آمار بالاتری را به خودش اختصاص میدهد ، که از پیامد های برنامه ریزی دقیق و صحیح برای  بارداری است .

 

هدف مادر سبز انباشتن ذهن شما از مطالب سنگین تخصصی و غیر کاربردی نیست که دوامی چند روزه و شاید گاهی چند ساعته هم ندارد ….

 

 امروز روی سخن مادر سبز بیشتر از هر زمان دیگر با مادران و پدران جوانی است که می‌خواهند با برنامهریزی و آگاهی طعم خوش داشتن فرزند را تجربه کند..

 

ما میخواهیم احترام و ارزش نهادن به سنت های دیرین را به کمک شما مدرنیزه نماییم و از آنچه صدها سال در کالبد فرهنگ جامعه ی ما ریشه دوانده است بهره جوییم .

 

و حال آنکه برای به دست آوردن نتیجه مطلوب در هر کاری ، باید قبل از هر چیز در مورد اش به اندازه کافی اطلاعات کسب کرد..

 

 در واقع آنچه در سنت ها ،اندرزها ، ادبیات و حتی شرع و عرف جامعه ما وجود دارد ، می‌تواند در کنار آموزش های علمی و کاربردی کادر پزشکی و مامایی ، دریچه ای  روشن برایتان باشد ، تا بتوانید نقش جدیدی را که بر عهده خواهید گرفت به بهترین نحو ایفا کنید..

 

 البته بهتر است بی پرده بگوییم ، با نگاهی عمیق تر به بارداری‌های بظاهر ناخواسته ای که به معنای واقعی در بسیاری از موارد ، با اجبار ها و یا بهتر بگوییم پادرمیانی های بزرگترها و گاه به میان آمدن مسائل شرعی و قانونی ادامه پیدا می‌کنند…

 

نهایتاً درمی‌یابیم که  در بیشتر اوقات این بارداری‌های  ظاهراً ناخواسته ، بعلت سخت گیری ها و وسواس های مادران و پدران و ترس از دست دادن آزادی ها و موقعیت های اجتماعی و شغلی شان ، ناخواسته تلقی می شوند و اگر با رویکردی منطقی و توجه به بهترین سنین باروری زنان و مردان ، مجددا مورد بازنگری قرار بگیرند ، به لفظ خودمانی خیلی هم به موقع و خواسته هستند و از لیست بارداری‌های ناخواسته به راحتی حذف خواهند شد.

 

 و تنها در شرایط خاص مانند جدایی ، بیماری ، اعتیاد ، زندان و یا فوت همسر و همینطور تعداد بالای فرزندان با در نظر داشتن شرایط اقتصادی…….

 

و در این میان ، مهم تر از همه ی این موارد بارداری هایی هستند که بدون حضور همسر قانونی ادامه پیدا می‌کنند و عملاً مادر پس از پشت سر گذاشتن اتهامات و آسیب های روحی شدید ، معمولاً دیگر رغبتی به نگهداری از نوزاد نخواهد داشت ،چه رسد به شیردهی موفق ….

 

بنابراین باید در نظر داشت با حذف آگاهانه ی تعداد بیشماری از باردای های ناخواسته ، با کسب آگاهی در مورد بهترین شرایط برای فرزند آوری و ترغیب و آموزش بهنگام بسیاری از موانع از سر راه برداشته خواهد شد .

 

و در موارد خاص نیز ،یک مشاور شیردهی همدل و همراه ، با این احتمال که وقوع مخاطرات بسیار، در چنین بارداری هایی برای مادر و نوزاد مطمئنا وجود خواهد داشت ، می‌تواند بخوبی نقش‌آفرینی نماید و در کنار بقیه همراهان روانشناس و یا پزشکان اطفال و زنان با هدایت این قبیل مادران آسیب ها و مخاطرات را به حداقل برسانند .

 

موفقیت شما در شیردهی اولویت اول ماست و مهم است که در شرایط بحران و احتمال آسیب به مادر و نوزاد بیش از هر زمانی در کنارتان باشیم .

در نهایت می خواهیم بدانید این نوزادان نیازمند یاری سبزی هستند که سرنوشت آنان را در آینده رقم خواهد زد .

آنچه که همه میپرسند

این مطالب نیز برایتان مفید خواهد بود.

ارسال یک دیدگاه

برای هر قدم که به مادر شدن نزدیک تر میشوید در کنارتان هستیم ....

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
اسکرول به بالا